De wens van de opdrachtgever staat bij aha! centraal. Wij garanderen een luisterend oor en een professioneel klankbord voor al uw ideeën en wensen. Marketingadvies speelt een belangrijke rol bij zowel het ontwikkelen van onderzoeksmethoden als het interpreteren van onderzoeksresultaten, waarbij objectiviteit en onafhankelijkheid wordt gewaarborgd.
Onze onderzoeksrapporten voorzien wij van praktisch uitvoerbare aanbevelingen die direct doorgevoerd kunnen worden om uw organisatie te verbeteren. Het effect van verbetermaatregelen wordt meetbaar als na verloop van tijd herhaling van het onderzoek plaatsvindt en de uitkomsten met elkaar worden vergeleken.
Welke methode past bij uw onderzoek?
Aha! biedt de basis voor betere beslissingen door kwaliteitsonderzoek op maat.
Bij aha! weten we dat kwaliteitsonderzoek maatwerk is. Daarom ontwerpen wij onderzoeken op basis van de wensen van de opdrachtgever. Wij geven een vervolg aan de resultaten van het onderzoek door samen met de opdrachtgever dwarsverbanden te leggen en in gesprek te gaan over verbeteringen die kunnen worden doorgevoerd. Wij bieden u niet alleen de inzichten in uw problemen, maar ook de oplossingen.
Op basis hiervan komt u tot een betere beslissing die bij u past!
Met onderzoek zijn betere beslissingen mogelijk. Beslissingen gebaseerd op feiten leiden over het algemeen tot betere resultaten dan die gebaseerd zijn op onderbuikgevoel. aha! bespreekt met u altijd grondig de informatiebehoefte, doet onderzoek en rapporteert deze in de vorm van bruikbare informatie. Desgewenst denken we met u mee door een advies en/of implementatieplan op te stellen. En aanbevelingen te leveren voor optimaliseren, die ook daadwerkelijk praktisch uitvoerbaar zijn.
Tegenwoordig is het makkelijk voor mensen om hun stem te laten horen. Echter, niet iedereen doet dat en het is de vraag hoe de meningen van deze mensen zijn. Wij halen voor u de echte buitenwereld naar binnen. Dit door een doorsnee groep mensen te ondervragen die representatief is voor uw buitenwereld.
Wij zijn een middelgroot bureau met korte lijnen. Mede hierdoor ligt onze efficiëntie hoog. De kennis en ervaring drukken zich uit in onze expertise in inlevingsvermogen, kritisch denken en nieuwsgierig zijn. Secuur werken, objectiviteit en onafhankelijkheid zijn daarnaast vereiste criteria voor het uitvoeren van onze onderzoeken.